piątek, 3 lutego 2017

Gdzie kupić fajne koszulki dla mężczyzn ? - Dowiedz się!

Zmień swoją szafę, spójrz gdzie kupić fajne koszulki dla mężczyzn, które nie tylko dodadzą Ci nowego stylu, ale również zwrócą uwagę płci przeciwnej.

Męskie fajne koszulki z własnym nadrukiem? - Zobacz jakie sklepy oferują tego typu usługi

Osobiście mogę stwierdzić, że uwielbiam koszulki - począwszy od v-necków a skończywszy na typowo geekowskich koszulkach. Jedyny problem z jakim się spotkałem - to dostępność. W Polsce mało jest sklepów, które potrafią zaoferować dobrej jakości fajne męskie koszulki, które możemy również dopasować pod kontem customizacji. 

Spośród 3 sklepów które zainteresowały mnie wizualnie, wybrałem tylko jeden - megakoszulki.pl

Dlaczego?

Ich koszulki są wykonywane w 100% standardach dobrej tkaniny, druk i tusz utrzymuje się b.długo na tkaninie nawet po 20 praniu. Chciałbym wam jakie fajne koszulki wybrałem i dlaczego.


Fajne koszulki które musisz mieć w męskiej garderobie

Koszulka filmowego "Laski" z filmu Poranek Kojota.
Idealna do wyjścia z psem, idealna do spaceru z kolegami. Mało sprawdzi się na dyskotekach (chyba że tematycznych np.Poranek Kojota) za to do domu - idealna.

Koszulka typu squeeze - śmieszna i kreatywna koszulka dla faceta z poczuciem humoru







3 komentarze:

  1. Kiedyś mój facet nosił takie żartobliwe koszulki. Mają swój urok i dodają luzu. Ostatnio przerzucił się na poważniejszy styl i dominują u niego koszulki patriotyczne męskie. Ciekawa jestem czy na stałe, czy to tak chwilowo. Ale wyglądają całkiem fajnie, więc mi to nie przeszkadza. A mocno się z nimi utożsamia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swoje kupuję na: https://prezentsimple.pl/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie koszulki, a koszule polecam zdecydowanie na https://osovski.pl/!

    OdpowiedzUsuń